perjantai 28. tammikuuta 2011

Ainiin, mulla alko melko virallinen laihdutus tossa jokinen aika sitten. Se on vähä menny sen jälkee niin ja näin, 2 ekaa päivää meni tosi hyvin. Nyt en oo liikkunu mihinkää ja en oo syönytkää kovin säännöllisesti ja sit ku on tullu yhtäkkiä nälkä ni on syöny vaan jotain helppoa ja ei niin terveellistä. Kaikesta huolimatta oon pysyny ihan hyvin kurissa ja onnistunu radikaalisti rajottaa melkein kaiken epäterveelliset ruoat/herkut pois. Oon myös tehnyt päivisin ihan kunnolla ruokaa enkä enää ostellu valmisruokia niinku jonkin aikaa sorruin tekemään.

Kuha kesä tulis ni tekis mieliki liikkua. Ketä huvittaa pimeässä, kylmässä ja liukkaassa liikkua? Ja jalkapalloaki tosi kiva potkia ku jokanen vapaa alue on metrin lumikerroksen peittämä. Lisäksi kun joutuu viel menee yksin. Oon tässä nyt pari päivää lenkkeilly ja se on ollu ihan kivaa yksinki ku on musiikkia messissä.

Jos tän hoitohevosen myötä tulis nyt liikuttua sen verran et paino vähän laskis ees kesään ja sit kesällä aloittais aktiivisemmin liikkumisen skeittauksen, jalkapallon ja uimisen kanssa. Ja joo, kyllähän noita kaikkea voi tehdä talvellakin, mutta skeittihalli on yheltä kerralta 2 euroa, jalkapallo on tunti hallissa ni 4 euroa ja uiminen on maailman hirveintä uimahallissa. Ja noi sujmmat voi tuntua pieniltä, mut mun työttömyystuki ei ny kovin suuri oo vuokran + laskujen + ruoan + kanien ruoan jälkeen. Lisäks mä en aijo tuhlata mihinkää ylimääräsen vaan kerätä rahaa matkusteluun, silläki uhalla sitten etten liiku vaan istun kotona.

--

Tänään piti mennä sinne tallille kattoo sitä hevosta, mutta vaikka aamu alko hyvin ja hyppäsin oikeaan bussiin niin pyörin jossain päin Turun pusikoita 2 tuntia kolmessa eri bussissa löytämättä perille. No mutta näinpähän seutua ja enköhän löydä ens kerralla perille. Omistaja kyllä ymmärsi kai minua ja sovittiin uus yritys ens tiistaiksi.

--

Tylsä viikonloppu.

Ja ihan vaan koska tää on mun lempibändi ja lempilastenloru lapsuudesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti