lauantai 22. tammikuuta 2011

Tammikuu 2011

Tättärää, tammikuuta siis elellään ja tosi kivasti on alkanut. Harmittaa sen osalta että olen ollut työhaastattelussa ja lähetellyt monia työhakemuksia mutta töitä ei ole kuulunut, varmaankin työkokemuksen puutteen takia. Mitenköhän sitä edes keräisi kun kaikki vaativat 5 vuoden kokemuksen. Työasiat kuitenkin on tylsiä, eli lopetan tähän.

10.01.-11 uskalsin pistää eräälle ihanalle tytölle videon jossa kysyn häntä yhteen ja päivää vaille 2 viikkoa on nyt sitten tähän päivään mennessä tullut täyteen. Oot tärkee mulle, Minja.

Tammikuun toisena viikonloppuna Senni, Linda, paras ystäväni Tuija ja hänen poikaystävänsä Klaus tulivat kahvittelemaan mun luo pariksi tunniksi. Juteltiin kaikesta turhasta ja pelottelin Klausia silittelemällä tämän jalkaa ja vetämällä parrasta, saipahan poika kunnon traumat kun nähtiin ensimmäisen kerran ikinä. :D Ollaan kylläkin juteltu melko paljonkin netissä ja on se kyllä aika kelvollinen poikaystävä mun parhaalle kaverille. Tosi mukava ja olen kateellinen sen hienolle parralle.

Muutenkin onkin aika lail tullut vain koomailtua sisällä, dataillen ja syöden. Masentaa jonkin verran talvi ja siksi olenkin pysytellyt niin taidokkaasti sisällä kuin vain onnistuu. Lumi ja jää on niin kerta kaikkisen turhaa, menee joka paikkaan, liukastuu koko ajan ja on kylmää. Lisäksi voisin mieluusti hillua ilman paitaa ja capreissa koko vuoden. :D
Mutta talvi on ulkona, minä sisällä joten kaikki hyvin.

Mun vanha tuttu piti luokkalaistensa kanssa pukunäytöksen kun he opiskelevat vaatetusartisaaneiksi. Aihe ei niinkään ollut mielenkiintoisempia mielestäni, mutta ihan avoimin mielin mä kävin katsomassa Kiran kanssa näytöksen. Kivan näköisiä pukuja ja showsta oli saatu ihan kiva, ei siellä tylsää kerennyt tulla. Kira tuli myöhässä sinne ja olinkin hänelle asiasta vähän närkästynyt, mutta hänen pirteä asenne ja kun hän vielä pyysi minua jäämään hengaamaan keskustaan niin en mä osannut mököttää enää. Siinä sitten kulutettiin aika paljonkin aikaa vain juttelemalla turhasta ja suurimmaksi osaksi naurettiin Kiran yläasteen koululaisille. Oli tosi kivaa päästä ulos asunnosta kivan ihmisen kanssa ja jutella vaan paskaa kaikista. :D
Mäkin huomasin että nyt kun olen tapaillut useammin ihmisiä niin en ole enää niin sulkeutunut ja omissa oloissa kuin ennen. Osaan höpötellä kaikesta turhastakin ja nauraa asioille ääneen, ennen kuin tyydyin hymyilemään oikeasti hauskallekkin asialle.

Yksi päivä sain hirveän innostuksen ja siivosin lattiasta kattoon koko kämpän, tietokonepöydän johtokasaa myöten. Leipälaatikon, ylimääräisen häkkikehikon ja näppäimistön pahvilaatikon kanssa sain muokattua kämppää niin että telkkarin ja tietokoneen johdot ovat kaneilta suojassa. Eli nyt kanit saavat olla täysin vapaana koko kämpässä yaay. Tosin öitä eivät saa, eivätkä kun lähden jonnekkin. Samaten jokaisella on tietty tuntimäärä vapaana oloa, koska en voi kaikkia samaan aikaan päästää.





Ilmottauduin myös Setan kouluttajakoulutukseen joka pidetään toukokuun toinen viikonloppu Porissa. Lisäksi olen menossa lähiaikoina katsomaan mahdollista tulevaa hoitohevosta, mutta kerron asiasta enemmän jos ja kun asia varmistuu.

Ensi viikonloppuna olisi sitten tiedossa Bring Me the Horizonin -keikka jos vain rahatilanne sallii ja lippuja on vielä pari päivää että pääsisi edes alustavasti varaamaan lipun. Muuta tässä tammikuussa ei ainakaan kalenterin mukaan ole eikä tule tapahtumaan näillä mennään.
Henkisesti ja fyysisesti olo ollut tosi hyvä ja tasanen ja olo vaan paranee päivä päivältä ja kohta on kevätki yaay.

ps. kokoelma kasvaa<3


Ja sain pitkästä aikaa piirrettyä ihan kunnolla.

1 kommentti: