maanantai 7. helmikuuta 2011

Aa, mua niin hävettää koska oon herkutellu ihan liikaa. Ja joinain päivinä on pitäny niin kiirettä että on syönyt sit huonosti. Kaikest huolimat en nyt kolmeen viikkoon oo laihtunut, mutta en myöskään lihonnut joka on voitto sekin.

Ja hei, se hevonen jota kävin kattoo, oli ihan järkky ihana! Mä nyt sit hoitelen sitä virallisesti ja mun toiseen blogiin Alex & Rio -kirjottelen siitä enemmän, ni en täytä tätä blogia heppajutuilla.

Kaikennäköstä on ollut myös kalenterissa ylhäällä, mutta aika paljon olen joutunut peruumaan erinäisistä syistä.

Oon lähipäivinä ollut yökyläilemässä äidil ja iskäl joka on ollut tosi kivaa. En ois ikinä uskonut et vapaaehtoisesti menisin kummallekaan, mutta son oikeesti kivaa sitten ku asuu yksin ja ei tartte niiden naamoja koko ajan kattella. Menen taas huomenna täysin vapaaehtoisesti ja oma-aloitteisesti äidille. :D Joskin veri vetää nyt porukoille myös siitä syystä koska oma netti ei toimi.. Mutta jos niilläkään ei toimeis niin kyllä mä silti mieluummin niiden rikkinäisen netin ku oman rikkinäisen nettini kans olisin. Olispahan seuraa.

Jossain ihme työnhakuhaastattelus olin 4. päivä ja sieltä sain hirveen kasan papereita ja uusia aikoja maaliskuulle mentäväks työkkäriin. Ja sain jonkun "säälikortin". :D Jos mahdollisen työharjottelun jälkeen joku palkkaa mut ni ne saa työkkäriltä max 550 euroa 10 kuukauden ajan joka kuukaudelta, huhu.

Ja mitäs vielä. Tänään olin tallilla ja meni kivasti.
Viime viikolla ja huomen piti mennä kuvaa taas Kiraa ja Nelliä, mut ensin mä peruin ja nyt Kira perui. Tällä viikolla ei siis muuta oo tiedossa, mietittiin laivareissua Tuijan ja Klausin kanssa, mut mulla ei oo kyllä varaa kun kaikki menee bussimatkoihin. Onneksi kohta tulee taas täysmääränen tuki ja sit saa vähän elämäänsä järjestykseen, mm. ostettua bussikortin jol pääsee tooodella paljon halvemmalla tallille ja muutenkin sitten tulee varmaan liikuttua enemmän kavereille ja näin.

Ei tänään irtoo tän enempää.

Tiedän et mun musamaku on tooooodella laaja ja tää on uus kiva biisilöytö, kiitos äitini. :--D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti