sunnuntai 4. heinäkuuta 2010

Kesäkuu

Aaaaaa, tätä tullu päiviteltyä viimeks vuonna papu, mutta siihen on hyvät syyt. A. kiire työssäoppimassa b. kiire hellii tyttöystävää c. koneen laturi ollut ikuisuuden hajalla.

Nyt on siis tapahtunut aivan järkyttävästi..

Kesäkuun alussa oli Jennin lakkiaiset johon sai taas pukeutuu vähän paremmin ja se on musta aina kivaa. Menin kanssa toivottavasti mahdollisimman monelle jätkänä läpi.
Ja heti seuraavana päivänä oli serkun tuparikahvit missä oli meno ihan jees, vaikka sukuloiminen ei ookkaan lempiharrastus.

1.6 pääsin vihdoin "muuttamaan", asuin siis melkein viikon tyhjässä kämpässä, seuranani vain äärettömän turhaa pikku tavaraa ja patja. Menihän se siinä, fiilistellen omaa kämppää. Samalla viikolla yks parhaimmista kavereista, Johanna, kävi kans. Juotiin vähän ja se vähän on Johannallekkin aina liikaa, pyöri lattialla ja pihalla nurmikolla ja melkeen tippu ikkunasta. :D Nukkuminen meni ihan jännästi, mä sikiöasennossa patjan toises pääs ja Johanna puoliks lattialla.

31.5 alko kanssa työssäoppiminen, Turun telakalla toimin tavallaan keittiöapulaisena kokeille ja vähän muillekkin jotka toimii keittiössä. Eka kuukausi mennyt ihan hyvin, vaikka vain yhden viikon olen ollut kokonaan. Muuten on ollut kaikkea, keskusteluaikoja ja Muu, mikä -leiri, mutta niistä on enemmän tuossa mun toisessa blogissa.
Tähän mennessä oon tehnyt annos- ja lisäkesalaatteja, auttanut leipien teossa, auttanu tiskinurkkaukses, täydentänyt voi-, leipä-, astia- ja salaattitilannetta salissa ja jopa kerran sain viimeistellä parsakeiton (jolloin sain kaksi järkyttävän suurta vesikelloa sormeen kun se hyppäsi sormille, auts). Ollut mielettömän kivaa, vaikka piilee pieni ristiriita päässä et haluaisinko sittenki ravintolakokiks.. No jaa, mietin tän viikon ja otan yhteyttä opettajaan jos mieli muuttuu.

8.6 olin Greendayn keikalla Tuijan kanssa ja meno oli mieletön. Oli raketteja, screentehosteita, tulta, hassuja vaatteita ja Billie repi ihmisiä lavalle. :D Selkä oli kipee ja päästiin vasta kolmen aikaa yöllä mun kämpille niin ei jaksanut seuraavana päivänä mennä töihin.

12.6 oli Tuijan kaverin Sennin tuparit. Se pääs vihdoin muuttaa ylioppilaskylään ja päästin ihailee sen parveketta.

Loppu kuusta oltiin Tuijan kaverin Pinjan mökillä viettämässä juhannusta, mukana Tuija, Senni, Teppo, Linda ja hetken aikaa Johanna ja Aki. Se meni siinä ihan kivasti, juotiin vähän ja pelattiin Aliasta missä en näemmä enää olekkaan niin haka kuin pienenä.

Kurnau, rakastan mun murua. Se on ollu nyt aika paljon mun luona, vaikka no en tiedä viihtyykö se edes vai onko se mun luona vaan mun takia. Eipä kai sillä väliä.

Ja vielä että 3.7 oltiin kahvilla ja vähä juttelemassa Muu, mikä -leirillä löytyneiden uusien kavereiden kanssa.

Tampereelle 8.7 päivä ja 24.7 mun tuparit, vihdoin ja viimein. :D

Tässä nyt äkkiä hutaistu kesäkuu ja vähän heinäkuutakin, täst lähtien kirjotan ahkerammin ja yksityiskohtaisemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti